מהו סילר לאבן טבעית?

ניתן למצוא כיום הרבה מאוד בתים המעוצבים בקפידה על ידי אנשי מקצוע, אשר בהם משולבים משטחי אבן מסוגים שונים בכל מיני צבעים ועיצובים מיוחדים. באמצעות אבן אפשר לרצף את הבית או את החצר, לעשות אבני מדרך, לרצף את חדר האמבטיה, לעשות קירות אבן ועוד לא מעט דברים אשר משדרגים מאוד את המראה הכללי של הבית. כאשר בעל המקצוע מגיע להתקין משטח מאבן, בין שלל הפעולות הוא צריך גם למרוח חומר בשם “סילר” אשר מתאים לסוג המשטח שהוא מיישם. הסילר הוא חומר נוזלי מיוחד אשר נספג באבן, ולאחר שהוא מתייבש הוא אוטם אותה ומונע ממנה לספוג נוזלים או מים. מעבר לכך, סילר לאבן טבעית מעניק לאבן מראה מבריק ורטוב, אשר משווה לו יופי מיוחד ומראה בורק.

 

איך בוחרים את סוג הסילר הנכון?

בעוד סילר המבוסס על סולבנטים נחשב לאפקטיבי יותר עבור איטום של משטחים, מכיוון שהוא מצליח לחדור גם אל תשתיות בעלות מרקם צפוף, סילר אשר מבוסס על מים ידרוש חידוש לעיתים קרובות יחסית, ויהיה רגיש יותר אל חומרי ניקיון שונים. עם זאת, כאשר מדובר על סילר על בסיס סולבנטים חייבים לבצע אץ העבודה בזהירות תוך חבישה של מסכה בזמן העבודה, ואוורור של החלל בסיום השימוש בחומר. לבחירה בסילר עם מראה מט או מבריק אין משמעות גדולה, וההחלטה היא רק עניין של מה אתם יותר אוהבים. בדרך כלל מומלץ להשתמש בסילר עמיד שומנים כאשר מודבר על משטחים קרובים לתנור או לגז, ובסילר עם מראה חצי רטוב כאשר מדובר על משטחי חוץ.

 

היכן כדאי לרכוש סילר?

את הרכישה של סילר לאבן טבעית או כל סילר אחר כדאי לבצע במקום מקצועי אשר יספק לכם מוצרים איכותיים ובטוחים, ויסייע לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם. חברת  Floor and Care הינה חברה מובילה בתחום, אשר מספקת מגוון רחב של מוצרי הגנה ואטימה לבית באיכות הטובה ביותר. אנשי החברה בעלי ניסיון רב בתחום, והם ישמחו לתרום לכם מניסיונם ולכוון אתכם אל המוצרים שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.