תקנון האתר

לקוח יקר !

ברוך  הבא לחנות האינטרנטית של FLOOR &CARE .
חשוב לנו שהלקוח יהיה מרוצה, לכן שירות לקוחות הוא הדבר החשוב ביותר אצלנו.
למרות זאת אנו כפופים לכללים ולנוהלים של היבואנים והיצרנים.

בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.

קרא מסמך זה בקפדנות
ביצוע כל פעולה והזמנה באתר זה מהווה הסכמה מלאה לתנאים הכלולים בו.

כללי:

  1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את התקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי
  2. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה
  3. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות .

החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר שלא על פי תקנון זה.

תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.

כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הינם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.

אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

נפלה טעות בתיאור המוצר לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

מוצרים באתר

קורה והזמנתם מוצר כלשהו והתברר לכם שקבלתם מוצר שונה מזה שהזמנתם
תוכלו להחזיר את המוצר (באריזתו המקורית) תוך 7 ימים לחנות  ברחוב השפלה  3 פתח תקווה .
כמובן ואם התברר שחלה טעות בחברתנו לגבי התאמת המוצר להזמנה המשלוח על המוצר חל על חברתנו, כמו כן יסופק המוצר המבוקש בשנית, ללא תוספת כל תשלום מצד הלקוח. צוות אתר.

תמונות המוצרים באתר לרוב תואמות את המוצר המקורי, אבל יתכנו שינויים בחלק מהמוצרים.
בכל מקרה, אין להתייחס לתמונה כאל המוצר שתקבלו.
מה שקובע להזמנה זה היצרן והדגם של המוצר הנבחר.
ישנם מוצרים מסוימים שיש בהם אפשרות לעיין בפרטים נוספים או ישנו קישור לאתר היצרן/יבואן.
שימו לב! קורה שהלינק לאתר היצרן או הפרטים הנוספים אינם נכונים לכן בכל מצב, מה שקובע לגבי הזמנה, זה הדגם והיצרן של המוצר.

ישנם מוצרים המגיעים ללא אריזה.
כל המוצרים הם חדשים לחלוטין.

הזמנת מוצרים
קרה  והזמנתם מוצר כלשהו והתברר לכם שקבלתם מוצר שונה מזה שהזמנתם תוכלו להחזיר את המוצר (באריזתו המקורית) תוך 7 ימים.
כמובן ואם התברר שחלה טעות בחברתנו לגבי התאמת המוצר להזמנה המשלוח על המוצר חל על חברתנו, כמו כן יסופק המוצר המבוקש בשנית, ללא תוספת כל תשלום מצד הלקוח. באתר מוצעים למכירה בזירת המכירות מגוון רחב של מוצרים מאת מיטב היצרנים בארץ ובעולם.
יובהר ויודגש כי המוצרים באחריותם המלאה של היבואנים בלבד.
רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הזמנתך כברת ביצוע. רק לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, ישלחו המוצרים.

לעיתים ישנה טעות במחיר המוצר או בתיאורו, אם ישנה בהזמנה שלכם טעות מסוג זה, אנו נעדכן אתכם בפרטים הנכונים ונאפשר לכם להחליט אם לבטל או לאשר את ההזמנה.
אנו משתדלים מאוד שלא יקרו טעויות מסוג זה ומתנצלים מראש אם כן.

אם מוצר מסויים חסר במלאי של היבואנים , חברתנו תציע לכם מוצר חלופי קרוב עד כמה שאפשר למוצר המוזמן.
לא תרצו את המוצר החלופי, תוכלו לבטל את ההזמנה, ללא כל התחייבות.
תרצו את המוצר החלופי, תעדכנו אותנו בהזמנה חוזרת.
העדכונים יבוצעו או באמצעות דואר אלקטרוני או בטלפון.

תנאי תשלום:

  1. כרטיס אשראי

שימו לב!!!
המחירים באתר הינם כוללים מע”מ כחוק.

משלוח ואספקה

  1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, והמשלוח יעשה באמצעות שירות שליחים לפי שיקול דעתה של החברה המציעה.
  2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא של דמי המשלוח
  3. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

3.1 כח עליון מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
3.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3.3 כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
3.4   באיזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

  1. . זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
  2. דמי משלוח ישולמו ע”י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
  3. במכירה בתשלומים רשאית החנות לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
  4. איסוף עצמי: הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש 3 השפלה מקום איסוף פתח תקווה .
  5. בכל מקרה של הזמנת מוצר אשר מחיר המשלוח שונה מהכתוב, תיידע החברה את הלקוח לגבי מחיר המשלוח החדש ע”י שליחת דואר אלקטרוני ובו הצעת מחיר חדשה עבור המשלוח.


אחריות ושירות

איכות המוצר : הספק מתחייב לחומרים באיכות מעולה ובהתאם לדרישות מכון התקנים הישראלי .
המוצרים הנמכרים הינם לצורך טיפול בחומרים טבעיים ועל כן עלול להיות שוני בתוצאה מחומר לחומר /או ממקרה למקרה.

  1. הלקוח מתחייב לקרוא את הוראות היצרן לפני השימוש בחומרים, וליישם את החומרים אך ורק לפי הוראות היצרן.
  2. יש לשים לב לשימוש בחומר המתאים לכל סוג משטח. לא תחול כל אחריות, ישירה או עקיפה על חברת פלור אנד קאר, בגין שימוש לא נכון בחומר.
  1. לפני תחילת היישום יש לבדוק את השפעת החומר על המשטח ורצוי במקום שאינו בולט לעין

חלק מהחומרים עלולים להיות רעילים, ולכן יש להשתמש באמצעי מיגון מתאימים בזמן היישום , לפי הוראות היצרן

יש לאחסן את המוצרים בהתאם להוראות היצרן, והרחק מהישג ידם של ילדים. לא תחול כל אחריות לרשלנות בשימוש לא ראוי. כל אחריות על פגיעה בנפש תחול על הלקוח בלבד

  1. כל אירוע של פגיעה גופנית בגין שימוש לא תקין מחויב בדיווח למחלקת שירות לקוחות של פלור אנד קאר.

האחריות הינה אחריות יבואן או יצרן. Floor&care  מהווה כספק שירות בלבד.
תנאי האחריות הם בכפוף לתנאיו והחלטתו של היבואן בארץ.
פגיעה פיזית , נזק פיזי או שבר גורמים לפקיעת האחריות.
האחריות לא תחול במקרה של שבר בזדון, או שימוש לא נאות במוצר.
הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לפקיעתה של האחריות.
מוצר שאינו במסגרת אחריות, ישלח ללקוח על חשבונו.
הדין החל על ההזמנות באתר הוא הדין הישראלי בלבד,
סמכות השיפוט הייחודית לכל דבר ועניין נתונה לבית המשפט במחוז תל אביב.

ביטול והחזרת מוצרים
ברשותך האפשרות להחזיר את המוצר תוך 14 יום, המוצר חייב להיות סגור באריזתו המקורית (ללא פתיחת האריזה או שימוש במוצר
במקרה כזה תקבל זיכוי כספי מלא, בניכוי דמי משלוח החבילה ו- 5% מערך המוצר או 100 ש”ח, הנמוך מביניהם (חוק הגנת הצרכן) חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 (להלן: החוק) ולתקנותיו)

קורה והזמנתם מוצר כלשהו והתברר לכם שקבלתם מוצר שונה מזה שהזמנתם תוכלו להחזיר את המוצר (באריזתו המקורית) תוך 7 ימים.
כמובן ואם התברר שחלה טעות בחברתנו לגבי התאמת המוצר להזמנה, המשלוח על המוצר חל על חברתנו, כמו כן יסופק המוצר המבוקש בשנית, ללא תוספת כל תשלום מצד הלקוח.

גיל רכישה 

גיל הרכישה באתר הוא מעל 18 שנה

מאחלים לכם קנייה מהנה ומוצלחת. נשמח לעמוד לרשותכם תמיד

התחל שיחה עם נציג
צריך עזרה?
היי :)
איך נוכל לעזור?